dilluns, 23 de juliol del 2012

MARATÓ CAP A LA INDEPENDÈNCIA DE CATALUNYA: correm tots junts cap a la llibertat!!!

Quan vaig veure que l'assemblea Nacional de Catalunya organitzava la primera Marxa cap a la Independència vaig pensar immediatament que era la meva gran oportunitat de fer la meva modesta aportació a una causa noble que ve s'ho val.
Senyors asseguts a la cadira de casa lamentant-nos per la magnitud de la tragedia no aconseguirem mai res.
És, crec, el moment de fer moviments decidits i clarividents que mostrin al món molt a les clares que Catalunya vol viure en llibertat.
Ja n'hi ha prou de ser cornuts i pagar el veure; ja ens n'em cansat, ja n'estem fins als collons, ja n'hi ha prou.
Dissabte a la tarda vaig fer la meva petita aportació en forma de marató i ho vaig fer corrent des de Setcases fins al bressol de Catalunya i terra de Guifrè el Pelòs: Ripoll.
Aquesta vegada a la crònica no parlaré massa de la marató en si ja que prefereixo descriure breument el que vaig poder viure i gaudir.
Va ser una marató reivindicativa, plena d'estelades, de rabia per la situació que ens toca viure , i sobretot il.lusionant, molt il.lusionant ja que la gent ja comença a sortir al carrer i manifesta clarament el que vol aconseguir.
Va ser molt reconfortant anar passant per els diferents pobles i percebre com la gent esta perdent la por de l'oprimit i esta desitjosa de fer un pas més, segurament el pas més important, el desllorigador de tot, la llibertat del nostre petit pais.
Ja van quatre maratons en el que porto d'any i l'objectiu son set abans de cap d'any.
Soc dels que penso que que res és impossible i partint d'aquesta premissa clara animo a tothom a no decaure i aixecar-se sempre, a posar-hi el pit, els collons, els collons quadrats... i el que faci falta.
Només marcant-se objectius aparentment no realitzables ens farem forts ja que la recompensa a un gran esforç és magnifica i maca, molt maca.

Dedico la marató al meu pais petit.

1 comentari:

Carles ha dit...

Tot el meu reconeixement cap a l'esforça maratonià q estàs realitzat.
En poc temps has arribat a una xifra impressionant de maratons, la majoria de muntanya, cosa q li aporta una mica més de mèrit.

Segueix així crackarru!

Una abraçada!

Carles