dilluns, 12 de desembre del 2011

TOC D'ATENCIÓ A LA RUN RUN DE CORNELLÀ

Ahir a la cursa Run run de Cornellà del Terri les coses no varen funcionar prou bé per tant és molt coherent fer autocrítica i buscar-ne les causes.
La temporada ha estat massa maca i plena de fortes emocions com per preocupar-se per un mal resultat en un dia determinat.
Fer un temps de 51minuts en una cursa de 10km quan el que acostumo a fer és com a molt malament 45minuts és evidentment tenir un dia molt fotut.
Que va passar?
_ Suposo, i que no serveixi d'excusa Mourinho, que venir de fer tres maratons en poc més d'un mes encara que hom no vulgui deu minvar la força a les cames.
- D'ença del 13 de Novembre a la darrera marató he entrenat molt poquet ja que fins fa quatre dies tenia molesties a la cama dreta i volia solucionar-ho.
- Voldria creure que no vaig anar de sobrat i em vaig fotre una merescuda hostia de campionat. En cas de ser així, sortia a mantenir o rebaixar o millorar els 42 d'Olot, benvinguda i merescuda.
- Malgrat els reptes assolits em queda molt per aprendre.
- Cada dia veig més clar que soc més corredor de fons que no pas corredor de curses en que només de sortir ja estàs pensant en rebaixar temps. Més resistent que no pas ràpid.
Després de tot això només cal dir que haurè après la lliço i que aniré a fer els 14 de Vilafant sobretot anant a gaudir i passar-ho bé.
Ahir vaig arribar negat de suor i al límit quan jo faig maratons sense molt cansanci, sobretot cruximent a les cames, i sense suar practicament.
Molt mal dia la veritat.
Propera temporada cinc maratons de les quals dues segurament seran de muntanya.
Cau Barcelona per massa cara i per tant caldra deixar-la per a època de vaques no tant magres.

1 comentari:

tri-famili ha dit...

Joan un mal dia el te cualsevol, i crec les cames et demanen descans, deixa uns dies la competicio, entrena amb cualitat.
SALUT COMPANY