dilluns, 19 de desembre del 2011

CURSA DE VILAFANT: EL TRIOMF DELS PETITS DETALLS

L'any passat vaig pensar anar-hi i finalment vaig optar per la Marató benèfica organitzada per Carles Avellana a Girona, no obstant aquest any tocava Vilafant.
De Vilafant cal dir poquetes coses però totes molt bones: cursa modesta però molt ben organitzada, feta amb molts il.lusió, avituallament més que correcte....
Ahir va bufar molta tramuntana i tot i això varen aconseguir aplegar molta gent amb ganes de donar el seu donatiu i de passada caminar una miqueta, correr o bé animar i passar una bona estona.
Pel que fa a mi vaig agarfar-me la cursa com un simple entrenament i va sortir-me prou bé ja que vaig estar-hi una horeta i vuit minuts i amb molt bones sensacions malgrat la molesta tramuntana que bufava i de valent.
Va arribant la cloenda de la temporada i ja només em manquen una o dues curses com a molt per la qual cosa toca fer balanç.
De moment  a manca de que siguin una o dues els numeros d'aquesta temporada 2011 son els següents:
- 21 curses
- 1 mitja Marató
- 5 maratons