dilluns, 2 de maig del 2011

Marato Empúries 2011: dedicada a la Júlia, en Joel, la Núria i... va per tu Pep!!!!

Hola simpàtics, ahir diumenge es va celebrar a l'Escala la Marató d'Empúries i us ven asseguro que per mi va ser un dia senzillament inoblidable per molts motius.
El primer motiu, i que ningu s'enfadi, és haver aconseguit per segòn any poder dedicar la Marató a en Josep Sureda Teixidor.
Va ser igualment sensacional poder comptar amb l'ajuda de la meva dona i del nen i la nena, sense els quals evidentment no hagués pogut canviar el quatre per el tres en la marca a la meta.
Era important, tot i que menys, poder assolir la quarta Marató d'ença del mes de Maig de l'any passat i a més que aquesta sigui ja la segona de la temporada.
Una vegada explicats els meus motius d'agraiment només em manca dir que vaig aconseguir fer una mitja part de Marató de somni, una hora i quaranta tres minuts, i que el temps final a l'arribada va ser de tres hores i cinquanta minuts.
Vaig trobar-me plenament recuperat del turmell i tot i no mirar el temps en cap moment era plenament conscient que el ritme de cursa que estava duent era prou més alt que en altres ocasions.
Estic a uns vint minutets de dos dels meus referents: Xavier Bonastre i Xevi Avellana.
Constància, resistència, tossuderia i molta força mental en moments complicats, aquesta és la recepta.