dilluns, 17 d’octubre del 2011

CURSA DE ST LLUC CIUTAT D'OLOT: DARRER TEST ABANS DE VEURE LA XONI DE CASTEFA

Ahir diumenge vaig pujar amb la familia cap a Olot a correr la Cursa de St Lluc.
Aquesta prova del calendari em feia especial gràcia basicament per dos motius: correr a Olot i la Garrotxa en general és sempre un privilegi, per la terra, la seva magnifica gent...
Era també molt important ja que era el darrer test escollit abans d'afrontar diumenge vinent la quarta marató de la temporada.
Ens varem trobar amb en Jordi i familia a Olot amb l'objectiu de correr la cursa i de passada aprofitar per visitar la fira de St Lluc que a Olot es celebra per aquestes dates.
He de reconèixer que a la capital de la Garrotxa ahir hi pujava amb una motivació especial, fins i tot amb nervis ja que malgrat pensar-ho i no dir-ho l'objectiu perseguit era rebaixar els 43minuts en curses de 10000metres i així apropar-me cada vegada més als 40minutets.
Abans de començar vaig comentar-li al company de Figueres que anava amb aquest objectiu de fer quarantes i molt poc.
La prova va començar a dos quarts d'onze del mati ja que abans varen participar els petitons i els pre-benjamins.
El resum que avui faré de la meva participació a Olot és sintètic, molt breu i entenedor: vaig agafar aire, em vaig carregar de mala ostia i vaig correr ràpid, molt ràpid, tant com vaig poder, al límit de les meves possibilitats.
Vaig estar adelantant com a mi m'agrada i em motiva, sempre des de les darreres posicions a la sortida fet que em va permetre anar escalfant les cames a poc a poc.
El resultat final és prou satisfactori ja que vaig aconseguir parar el crono en 42minuts i així rebaixar la marca de 43minuts assolida fins ahir.
La classificació final em situa en el lloc 72 de 268 participants a la matinal d'ahir.
La meva moral esta intacte, la motivació a tope, les forçes ben guardadetes per a grans ocacions i la meva forma física si no s'esdevé una pajara a dia d'avui és immillorable.
Vaig a Castelldefels a correr la Marató del Mediterrani i pretenc que sigui la quarta de la temporada i una menys de cara a la fita marcada.
No fallaré senyors!!!!!.
Pd: tinc sis hores de marge per la qual cosa si és necessari en faré ús abans d'abandonar una Marató.