dilluns, 19 de setembre del 2011

CURSA NOCTURNA DE DARNIUS: DARRER TEST ABANS DE COLLSSEROLA

Aquest dissabte 17 de setembre a dos quarts de deu de la nit vaig anar a correr la cursa nocturna de Darnius.
La cursa sortia de la zona del pantà de Boadella i suposo que en gran mesura degut al mal temps, va fer que amb prou feina fossim una vuitantena de participants a la línia de sortida.
Els objectius abans de començar no eren ni molt menys competitius, ans al contrari, vaig proposar-me anar en tot moment el més lent possible i aixi poder acabar la cursa totalment descansat.
Va costar moltissím no adelantar, no fer canvis de ritme, no deixar que l'adrenalina marqués el pas, en definitiva va ser molt complicat deixar de competir per fer un bon temps i una bona classificació.
La marxa nocturna va constar d'un recorregut de dotze quilòmetres bastant durs, sobretot la primera part.
Vaig ser tossut i pensant en collsserola vaig fer senzillament un entrenament de qualitat i la veritat és que el resultat final va ser més que satisfactori.
No vaig cansar-me gens ni mica i tot i això el temps final va ser d'una horeta i quatre minuts i la vintivuitena posició de setanta set participants.
El resum de tot plegat és evidentment bastant clar: si hagués apretat la màquina com faig sempre hagués quedat entre els primers a l'arribada. No cercava això dissabte.
Ja no hi ha més proves i per tant ja només manca entrenar aquesta setmana i practicament no fer res la següent.
Comença la festa i per tant després de molt temps preparant-me és el moment de tenir el cap fred com dissabte i no fer despesa física a destemps i quan no toqui.