dilluns, 13 de juny del 2011

Corrent per atrapar les bruixes de LLers

Aquest diumenge 12 de juny tot aprofitant que dilluns podem donar-nos un merescut descans vaig dur a terme un altre entrenament dels que jo anomeno de qualitat.
Al poble de Llers es celebrava la segona Marxa de la Cirera consistent en un recorregut de 8 i un altre de 17km, ambdos per el bosc, trepitjant pedra, fang, molta pujada dureta i poc terreny planer.
Una vegada al poble vaig decidir-me per fer la ruta llarga tot i tenint dubtes lògics de com acabaria responent el genoll el qual fa dies que esta una mica messagadet.
La marxa la veritat és que va ser prou maca i la cosa va funcionar prou bé almenys fins ben entrat el km 13. A partir d'aquest punt el genoll va començar a molestar una mica però va deixar-me acabar amb un temps realment bo de 90 minutets.
En Jordi de Figueres va acabar fent la ruta de 8km i la veritat és que va acabar prou content. Va millorant dia a dia i estic convençut que pot arribar lluny.
Pel que fa a les meves sensacions, destacar que son prou bones i encara seran molt millors si aconsegueixo solucionar els meus avidents problemes de genoll que espero que remetin d'una vegada.
Tinc gairebé quatre mesos per poder preparar la segona part de la temporada de maratons.
No vull fallar.