dijous, 12 de gener del 2012

Començo temporada a Olot

Aquest diumenge 8 de Gener he començat la temporada 2012 la qual pretenc que sigui si les lesions em respecten una temporada per acumular maratons i mitjes maratons al meu "palmarès" esportiu.
Vaig pujar a Olot amb la familia a fer la Marxa Nadalenca amb tres kg de més conseqüencia de les festes nadalenques i collons com es va notar.
Varen ser uns 8km relativament planers a excepció de la perla de la cursa que consistia en pujar a una ermita des de la qual es veu una imatge total de la ciutat i a la qual s'accedeix mitja´nçant uns cent esgraons que forçosament vaig acabar fent caminant i esbufegant.
El tram final una baixada total fins arribar a Olot.
Un bon mati de diumenge per començar a agafar la forma perduda.
Ara toca canya ja que el gener Mitja Marató de Muntanya de l'Albera i el febrer Maratrail de Bonmati, 45km de muntanya i abans de l'estiu,a tocar el maig,Marató d'Empúries.
Els propers mesos no pararé d'entrenar i fotaré molta canya ja que  pretenc agafar un bon estat de forma i així poder començar ja de bon inici a col.leccionar maratons.
Aquesta és la teoria i per tant caldrà veure si puc convertir-la en realitat.
Salut i km a tots.

2 comentaris:

tri-famili ha dit...

Carai Joan,te veig molt motivat per aquet any, la proposta que em fas, és pels homes, i jo a partir del 6 de febrer, tot ho encaro a entrenar per les triatlons.
SALUT I ENS VEUREM A ROCABORBA?

Joan ha dit...

Suposo que no ja que potser que compensi els esforços amb algun descans sinò cascaré només de començar.
La intenció és menys curses que l'any passat i de qualitat.