dimarts, 9 de juliol del 2013

MARXA VALL DELS MOLINS DE CALONGE. GAUDINT A TRENTA GRAUS.

Aquest diumenge passat tenia marxa a Calonge i sobretot, sobretot unes ganes boges de correr i  poder comprovar quin és a dia d'avui exactament el meu estat de forma.
Les previsions meteorològiques preveïen temperatures molt elevades, fet que encara va contribuir més a motivar-me a anar cap a Calonge i gaudir de la forta calor.
Vaig optar per fer la marxa llarga de 16kms al ritme que realment el meu cos fos capàs d'assumir amb certa comoditat, sense forçar excessivament la màquina.
Els primers kms a ritme suau em varen permetre agafar poquet a poquet un ritme molt més lleuger que vaig poder anar augmentant sense cap mena de problema.
Vaig quedar molt reconfortat de comprovar que malgrat no entrenar ni un sol minut al llarg de la setmana, fisicament he aconseguit mantenir l'estat de forma al cent per cent.
Com es diu molt vulgarment, vaig disfrutar com un cabrit a trenta graus i sense practicament suar en cap moment.
Jo estic fet per correr a temperaures altes i m'hi adapto a les mil maravelles, en canvi amb la fred desconecto facilment i em costa moltissim evolucionar i rendir amb dignitat.
Una vegada trobat el ritme que a mi més m'interassava el vaig anar mantenint en tot moment i així poder acabar amb un crono d'una horeta i mitja.
Una horeta i mitja vol dir que la calor em va permetre correr practicament deu kms cada hora tot i el cert desnivell positiu que hi havia en algun dels trams de la marxa de diumenge passat.
La sensació a l'arribada al camp de futbol era d'haver dissipat positivament els meus dubtes sobre el meu estat actual i la motivació renovada per seguir corrent els propers caps de setmana.
Aquest estiu practicament no podré entrenar per la qual cosa les petites escapades de cap de setmana seran essencials de cara a fer una bona "pretemporada" que m'ha de permetre arribar com un toro a  les maratons de la tardor vinent.
Salut i kms i Visca Catalunya lliure!!!!!.

1 comentari:

Pere PeterPan ha dit...

Joan sembla que ets com les serps..... amb la calor molt millor!!jeje
Una sorpresa veure't...com un llampec.
Ens anem veient craK!!