divendres, 5 d’abril del 2013

TEST PRE-MARATÓ DE MUNTANYA A VALL-LLOBREGA

Diumenge de setmana santa va ser la data escollida per fer el darrer test pre-marató i la cursa en aquest cas va ser la Marxa de muntanya de Vall-llobrega de 15kms.
Essent sincer no serà sens dubte una de les curses que guardi en la meva memoria ja que maca, maca, lo que se'n diu maca no ho és.
M'anava molt bé acabar de posar el cos en forma, augmentar una miqueta més el fons i sobretot saber on estic fisicament de cara al gran repte de diumenge vinent: la marató Romànic Extrem d'hostalnou de Bianya.
Vaig poder anar a mig gas per tal de no cansar-me massa, vaig poder fer diferents canvis de ritmes, comprovar la resistència en pujades pronunciades, millorar la tècnica en baixades en corriols...
El temps final va ser d'una hora i mitja i la matinal va acabar amb un bon esmorzar i fent petar la xerrada una bona estona amb coneguts i nous coneguts.
Aquesta setmana faré com els esportistes d'èlit, intentaré fer la mínima despesa física possible, descansaré tant com pugui, duré a terme la meva particular dieta marató, en definitiva em portaré entre cotons per arribar a diumenge al 110per cent.
Salut i kms i visca Catalunya Independent!!.