dimecres, 13 de febrer del 2013

MARXA DE STA EUGÈNIA DE TER: cursa post gripassu

Feia 7 dies justos la grip va fer-me passar dissabte i diumenge tancat a casa, amb febre i un gripassu de molts collons.
Portava tota la setmana malament i evidentment sense poder sortir a entrenar ni un punyetero minut i si... el desenllaç final va ser el cap de setmana al llit.
Aquesta setmana passada malgrat anar recuperant sensacions el temps no hi va acompanyar i tampoc vaig poder entrenar.
La solució va ser dràstica i gens meditada, si a l'alt empordà la tramuntana ens toca continuament els collons agafo el cotxe i me'n vaig a fer una cursa fora de l'empordà.
La marxa de Sta Eugènia em va ser un comodí perfecte per poder entrenar i a més a més fer una marxeta de 10kms sencilla però maca. De les que m'agraden a mi i que tant vaig trobar a faltar l'any passat.
Vaig anar cap a Girona amb molt de temps i així poder aparcar tranquilament, fer un cafetó a Ca l'Angelina i preparar per començar a dos quarts d'once.
Va anar prou bé ja que vaig marcar un crono final de 45minuts i amb prou bones sensacions en tot moment.
El que tinc bastant clar és que entre l'esguinç de turmell, la puta tramuntana, els gripassus olímpics  i tota mena de contratemps aquest any 2013 vaig curt d'entrenaments i evidentment un ho nota moltissim.
Si dic que no estic preocupat faltaria a la veritat i més tenint en compte que el diumenge 24 de febrer començo temporada de maratons amb la Marató Vies Verdes.
Em fa una miqueta de por el meu estat físic i en canvi no em preocupa ara ja tant la meva motivació, el meu estat anímic el qual malgrat començar any molt malament, sota mínims, aquest febrer ha anat millorant de tal manera que crec que estic en aquest sentit gairebé al cent per cent.
Seria la meva Marató número quinze per la qual cosa em fa moltissima il.lusió poder-la acabar en un mínim de condicions físiques i realment aquesta vegada no em preocupa gens ni mica el crono final.
Aquesta setmana serà clau en els entrenaments ja que la setmana vinent intentaré descansar al màxim, hidratar-me bé, menjar força pasta, molta vitamina c, acabar-me de motivar...
 Salut i kms!!!!
Visca Catalunya lliure!!!!.